World of Dance 2017 Digital Marketer
Marea provocare a fost crearea afișelor pe clădire și stâlpi, dar eu zic că mi-a ieșit. 🙂
Evident, acest eveniment a fost precedat de postări cu obiectivul reach, atât organice cât și plătite de tip warm-up – video prezentare, poze edițiile trecute, shout-out cu membrii juriului etc. Exemplu Warm-up Video Exemplu Carousel: Exemplu Video GIF & Shout out:
*Oferta (reducerea) presale pentru dansatorii înscriși și la Dracula Dance Convention.
*Oferta (reducerea) presale pentru dansatorii înscriși doar la World of Dance 2017.
*Oferta (reducerea) presale pentru baza de date (cursanți, părinți, elevi și studenți din alte evenimente TDamce
*Newsletter informativ pentru coregrafii echipelor înscrise la World of Dance 2017.
Toate campaniile au fost create cu ajutorul platformei Mailchimp, unde am investit pentru un cont premium cu o bază de date cât mai mare și cât mai bine segmentată. Contul aparține TDance Academy, însă eu am fost cel care l-a propus, creat și administrat.
We found this video among the #WODRO17 hastags and tought to share it, ’cause sharing is caring. 🙂 P.S. Who liked @zaccmilne with this amazing performance? #WODperformance #WODlevel #InternationalDanceStars #AmazingDancers #DancersLife #WODRO17 A post shared by WOD Romania Qualifier (@wod.romania) on
Surprinător, același video a adus un engagement mult mai bun pe Facebook, demonstrând că Instagram rămâne o platformă a vizualului de tip image, iar conținutul video este mai bine devorat pe Facebook. 😉 Piesa de rezistență a fost Aftermovie-ul creat de cei de la Unknown Imagination, care fac niște clipuri geniale. Vi-i recomand. 🙂 Munca întregii echipe a fost răsplătită cu o calificare istorică. Pentru a mențite vibe-ul TDancerilor și fanilor lor, m-am folosit de un Slideshow și de câteva postări, pe care le poți vedea aici și aici. Am alimentat mândria cu o postare cu trofeele câștigate și am mulțumim sponsorilor atât prin video cât și tag. Ultimul pas, a fost să testez pulsul după eveniment cu un concurs cu hashtag pe Instagram pentru a profita apoi de user-generated-content. Din păcate nu prea a dat roade, fiind puțini cei care au răspuns chemării. Consider că pe viitor, o astfel de campanie ar fi mai eficientă, dacă s-ar spune despre concurs și premii și în timpul spectacolului. 🙂
Social Media & Event promoter T-Dance.
- SOCIAL MEDIA pe canalele de Facebook și Instagram, cu calendare clare de postări și rezultate frumoase pentru engagementul paginilor.
- SOCIAL MEDIA pe grupurile de Facebook unde școala de dans interacționează mai familiar și transmite informații utile despre evenimentele T-Dance dansatorilor din România: WOD Qualifier, Dracula Dance Convention și I Love T-Dance;
- SOCIAL MEDIA în cadrul evenimentelor susținute de T-Dance cu strategie de încurajare a participanților astfel:
- Warm-up despre event pe pagina de Facebook T-Dance;
- Lansarea evenimentului pe toate canalele sociale (pagini, grupuri, Instagram);
- Shout-out (video / afiș / share de la artist) cu vedetele care vin la eveniment;
- Lansarea ofertelor promoționale de tip PRESALE pe o perioadă limitată de timp, pe baza unui formular de înscriere;
- Promovarea ultimelor locuri rămase la preț integral (video / afiș / share din discografia artistului);
- PRE-Event warm-up cu poze, video de la sosirea artistului, pregătirea scenei, mesaje ale instructorilor T-Dance etc.
- Imagini live (video / poze) de la event;
- mesaje Thank You (poze de grup, video scurte) pentru participanți;
- publicarea pozelor oficiale de la fotografi (atunci când au fost contractați);
- aftermovie – atunci când timpul și resursele tehnice ne-au permis.
- DESIGNER AFIȘE necesare în campanie și pe newsletter-ele trimise de T-Dance.
- EMAIL MARKETING cu ofertele despre evenimente și promoții T-Dance segmentate în funcție de scopul campaniilor.
- P.R. prin email ca intermediar între discuțiile directorului artistic și vedetele contractate pentru evenimente, în majoritate în limba engleză sau cu sponsorii.
- DESIGNER PREZENTĂRI (broșuri informative) despre anumite evenimente mai importante sau cataloage pentru sponsori.