World of Dance 2017 Digital Marketer

Nu sunt un designer profesionist, dar cu ajutorul cunoștințelor mele de editare basic în Photoshop și Ilustrator am creat toate printurile, spidere, ecusoane, trofeee, diplome și certificări pe care licența World of Dance le cere, menținând un branding profesionist și aerisit. Iată doar câteva exemple:

Marea provocare a fost crearea afișelor pe clădire și stâlpi, dar eu zic că mi-a ieșit. 🙂  

Am creat peste 100 de afișe și texte de promovare pentru eveniment, postate atât pe Facebook – Event WOD Romania 2017, TDance – be a dance star, Grupul Oficial Word of Dance Romania și alte grupuri de Street Dance din Romania – și InstagramWOD Romania QualifierTDance.ro

Evident, acest eveniment a fost precedat de postări cu obiectivul reach, atât organice cât și plătite de tip warm-up – video prezentare, poze edițiile trecute, shout-out cu membrii juriului etc. Exemplu Warm-up Video Exemplu Carousel: Exemplu Video GIF & Shout out:  

Timp de aproape 2 luni am creat numeroase campanii de newslettere informative dedicate dansatorilor din baza de date creată prin înregistrare la concurs. Ei au primit, pe rând: newsletter de confirmare înregistrare în preselecție, newsletter de acceptare & detalii plată, newsletter cu oferte speciale, newslettere informative și tot ce a fost necesar. Exemplific câteva dintre ele:

*Oferta (reducerea) presale pentru dansatorii înscriși și la Dracula Dance Convention. 

*Oferta (reducerea) presale pentru dansatorii înscriși doar la World of Dance 2017. 

*Oferta (reducerea) presale pentru baza de date (cursanți, părinți, elevi și studenți din alte evenimente TDamce 

*Newsletter informativ pentru coregrafii echipelor înscrise la World of Dance 2017.

Toate campaniile au fost create cu ajutorul platformei Mailchimp, unde am investit pentru un cont premium cu o bază de date cât mai mare și cât mai bine segmentată. Contul aparține TDance Academy, însă eu am fost cel care l-a propus, creat și administrat.

Cu ajutorul cunoștințelor mele (decente) de limba engleză am intermediat (timp de 3 luni) comunicarea între organizatorul principal World of Dance L.A. și Directorul Artistic TDance, Freetzy Laslo-Kun pentru respectarea termenilor și condițiilor de desfășurare a evenimentului (licența), cât și cu artiștii implicați și sponsori. A fost o experiență oportună pentru mine de a-mi “rafina” vocabularul, iar celecâteva zeci de email-uri mi-a dat o imagine de ansamblu despre ce implică organizarea unui eveniment internațional pentru dansatori.:) Dau câteva exemple:

Text pregătit de mine pentru Freetzy în comunicarea lui cu Chlesea – reprezentant World of Dance

 

După o perioadă am trecut la comunicarea directă cu Chelsea.

 

Mesaje post-event pentru sponsori.

Orice spectatcol de asemenea anvergură e musai să aibă și un follow-up antrenant cu video-urile și pozele oficiale, aftermovie & thank you posts + concurs hashtag pentru ediția 2018. Sistem care l-am gândit împreună cu Directorul artistic T-Dance, Freetzy-Laszlo Kun, cu care am colaborat foarte bine pentru acest eveniment. Cel mai bine am putut fructifica emoțiile și evoluțiile dansatorilor pe contul de Instagram dedicat – WOD Romania Qualifier, reușind un engagement excelent cu texte și mesaje on location sau experience-generated care le-a dat un sentiment de aparteneță la tribul WODRO. Dau doar 2 exemple, restul se pot vedea pe cont:

Surprinător, același video a adus un engagement mult mai bun pe Facebook, demonstrând că Instagram rămâne o platformă a vizualului de tip image, iar conținutul video este mai bine devorat pe Facebook. 😉 Piesa de rezistență a fost Aftermovie-ul creat de cei de la Unknown Imagination, care fac niște clipuri geniale. Vi-i recomand. 🙂 Munca întregii echipe a fost răsplătită cu o calificare istorică. Pentru a mențite vibe-ul TDancerilor și fanilor lor, m-am folosit de un Slideshow și de câteva postări, pe care le poți vedea aici și aici. Am alimentat mândria cu o postare cu trofeele câștigate și am mulțumim sponsorilor atât prin video cât și tag. Ultimul pas, a fost să testez pulsul după eveniment cu un concurs cu hashtag pe Instagram pentru a profita apoi de user-generated-content. Din păcate nu prea a dat roade, fiind puțini cei care au răspuns chemării. Consider că pe viitor, o astfel de campanie ar fi mai eficientă, dacă s-ar spune despre concurs și premii și în timpul spectacolului. 🙂

Social Media & Event promoter T-Dance.

În perioada decembrie 2016 -iunie 2017, am acceptat o provocare din care am avut multe de învățat și care m-a ajutat să văd marketingul online și outside the box. Dacă în prima lună, m-am acomodat cu echipa T-Dance, profilul școlii de dans, ideea de afacere și modul de execuție, cu ajutorul lui Freetzy (directorul artistic), am crescut de la lună la lună, astfel, în cele 6 luni de activitate, am asimilat și organizat munca pe următoarele departamente:

  1. SOCIAL MEDIA pe canalele de Facebook și Instagram, cu calendare clare de postări și rezultate frumoase pentru engagementul paginilor.
  2. SOCIAL MEDIA pe grupurile de Facebook unde școala de dans interacționează mai familiar și transmite informații utile despre evenimentele T-Dance dansatorilor din România: WOD Qualifier, Dracula Dance Convention și I Love T-Dance;
  3. SOCIAL MEDIA în cadrul evenimentelor susținute de T-Dance cu strategie de încurajare a participanților astfel:
    • Warm-up despre event pe pagina de Facebook T-Dance;
    • Lansarea evenimentului pe toate canalele sociale (pagini, grupuri, Instagram);
    • Shout-out (video / afiș / share de la artist) cu vedetele care vin la eveniment;
    • Lansarea ofertelor promoționale de tip PRESALE pe o perioadă limitată de timp, pe baza unui formular de înscriere;
    • Promovarea ultimelor locuri rămase la preț integral (video / afiș / share din discografia artistului);
    • PRE-Event warm-up cu poze, video de la sosirea artistului, pregătirea scenei, mesaje ale instructorilor T-Dance etc.
    • Imagini live (video / poze) de la event;
    • mesaje Thank You (poze de grup, video scurte) pentru participanți;
    • publicarea pozelor oficiale de la fotografi (atunci când au fost contractați);
    • aftermovie – atunci când timpul și resursele tehnice ne-au permis.
  4. DESIGNER AFIȘE necesare în campanie și pe newsletter-ele trimise de T-Dance.
  5. EMAIL MARKETING cu ofertele despre evenimente și promoții T-Dance segmentate în funcție de scopul campaniilor.
  6. P.R. prin email ca intermediar între discuțiile directorului artistic și vedetele contractate pentru evenimente, în majoritate în limba engleză sau cu sponsorii.
  7. DESIGNER PREZENTĂRI (broșuri informative) despre anumite evenimente mai importante sau cataloage pentru sponsori.

Pentru exemplificări mă puteți contacta în formularul de mai jos

5 + 2 =